Wednesday, January 4, 2012

taska or jaga sendiri?????


ASSALAMUALAIKUM...


kalo di ikotkan sue plan nk hantar akif pergi taska dkat ajer dgn rumah dlm tempoh sue dalam pantang nanti.....selang beberapa buah rumah ajer...taska ni under PASTI...owner die pun ank sepupu mybak.....tapi abah akif lak mcm xsetuju...katenyer kecian lak kat akif.....tapi yg haru biru nt umi la kan sb abh kerja huhuhu...myMIL lak mcm xberapa setuju jugak...katenyer kecian jugak kat akif....MYMIL kalo bleh jaga pon kekdg aje sb die pon ade program sendiri kalo boleh xmo la terganggu nt kesian lak kat die...ni semuasb KESIAN!...alahai...niat hantar akif kat situ nk ajar berdikari je pon....sb duk umah ni kalo kita ajar die dan 3x ajer dh 2x tu die lak ajar kite huhuhu.....masih dalam dilema...tapi bila ditanya akif nk g sekolah x? MMG JAWAPAN NAK!....bila ty kenape...sb nk tulis2....tu la buda yg xsampai 3 tahun.....mlm td ty lagik....bila kate xbleh sb akif pkai pampes lagik ...dan2 tu jugak la die buka seluar xnk pakai pampes! adoila......bila ditanya lagik...AKIF NK DUK DGN TOKMA ke NK G SKOLAH?....jawapnyer...NK G SKOLOH DUK TOKMA XBESH!...nasib la myMIL XDGAR.....haru betol la budak ning!........
 
*SEMANGAT!...*
*sambil nyanyi lagu bulat kecik bulat kecik!*
 
*bis cadar nyer buat bulat2!*

5 comments:

wan nurul hezrina said...

memang kesian memula masa nak hantar tp bila dah hantar dorg lebih berdikari.mcm merah,dia lebih berdikari lepas sofia lahir=)

zaidah said...

memula aje macam susah tapi lepas tu ok...

IntaNBerliaN said...

akif ni budak pandai..!1 alaa kalu utk sementara sue berpantang ok je ato g taska pun... lgpun mesti dia dpt lbh ramai kawan... akifkan sk kawan...hihii

IntaNBerliaN said...

akif ni budak pandai..!1 alaa kalu utk sementara sue berpantang ok je ato g taska pun... lgpun mesti dia dpt lbh ramai kawan... akifkan sk kawan...hihii

Masya said...

ok jugak hantar ketaska.. nanti takdelah dia kacau adk yg baru lahir tu... sue pun dalam pantang mesti tak larat nak jage .. akif ni aktif sgt jer.. tgknya..