Monday, November 28, 2011

akif vs makan!

ASSALAMUALAIKUM...

akif yg sedang membesar...mmg aktif...tapi satu je masalah...bab MAKAN!...akif akan  makan ape yg dia suka sahaja....kalo makan NASI...akan makan nasi sahaja...kuahnyer xde..nasik lak yg beketol...kalo ikan akan ratah je ikan tu....kalo sue  buat sup...dihirup nye ajer sup tu x makan nasik la jawapan nyer....mmg febret sup la.....TAPI...kalo bab MEE...mmg hantu la....kalo MEE SUP....xpandang kiri dan kanan la makan nyer.....pelik kan....satu lagi habit akif kalo makan kat tempat  ramai....mcm kenduri ke kedai makan ke mmg selera la die...boleh dikatakan normal kalo xmakan nasi 1hari....pernah tanya doc pasal ni....doc pon kate xpe sb die kuat minum susu...tu xleh nk cakap ape susu mmg sangat2 kuat....ni normal ke abnormal??....walo xmakan nasik aktif nye macam biasa hehehe...
nk kate cerewet tu xtau la...kalo bab makan my hubby mmg milih skit tapi dah hampir 3 tahun kawen ni die ok je la makan pe yg sue masak walo awal2 dulu xmakan skrg dh boleh makan hehehe....bunyi macam paksaan kan.....


*ni la yg wajib makan hari-hari*
 *umi sayang akif*






3 comments:

naim said...

comey

jom join:
http://pemudattbc.blogspot.com/2011/11/google-pemudattbc.html

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alya milih gop bab makan..
satu aje arahan die..
"umi, goreng telor.. letak cicak errkk kicap atas nasi, sos atas telo.. " ;p

yg len bolayan!

IntaNBerliaN said...

okla.. sekurg2nya akif sihat n aktif :-)