Monday, October 24, 2011

mood:mau makan sokmo laaaaaa.....

salam....


ibu2 masak ape erk hari ni......hari ni sue masak simple ajer sup sayur,sambal sotong,ikan goreng n sambal belacan....ikan dh kurang sekor sb akif dh mkn awl2 lg hehehe....sejak akhir2 ni mood mkn menjadi2.....mau mkn tapi malas nk buat! sape nk tlg????...jgn harap la kan org nk tlg kalo dh mls hehehe....abh akif pesan 'bw2 bersabar ler nt lpas bersalin berat xturun baru tau'!...suka psiko umi mcm tu kan....padahal malas nk melayan la tu sb ter'over hehehee...kali pregy rase nk mkn mcm2...air mirinda la,burger kalo hari2 mau tapi sob sob sobar ajor lah kan tau kesan2 nyer huhuu...kuih2 lg la...kalo g kedai tu mau je bli semua....sure mkn licin huhuhu....tika ni tekak rase nk mkn 'puding roti marble yg ex-ofc mate buat dulu2 sedap aje...resepi dh pon ade & puding triffle'...dh berkurun nk mkn n nk buat x terbuat2 lagi.....bila nk buat erk??? 

petang2 wajib ade goreng pisang....walo tempat jual tu jauh dari umah sanggup la weiiiiiiii...mak kate mkn selagi xpuas ;),,,,,,


2 comments:

KSWSK said...

kalau tekak dah nak kan..jauh pun sanggup kan...

IntaNBerliaN said...

hihii sy dulu pun time pknen.. nak mkn je.. tp 4 bulan pertama tu xda selera nak makan..