Saturday, March 16, 2013

weekend...PANTAI PANDAK!..with BFF

ASSALAMUALAIKUM...

syukur....hilang segala penat dan stress...betul betul terapi la petang tadi....jutaan terima kasih yer BFF a.k.a naa mama rifqy sebab meriahkan lagik suasana....alkisah petang tadi bawa anak2 mandi kat pantai pandak....kami buat ala ala potluck bw makanan sikit sorang....melayan kerenah anak anak...lupa seketika ape yang bermaksud stress masalah sakit pinggang dan penat!.... akif memamng teruja la sangat sb kali ni bawa baju mandi kan...layan ajew laaa...


sesi berkenalan dengan air....



syok sendiri...sentiasa dipantau kalo tak masuk mulut la pasir tu!

aksi hindustan dah mula berguling bergolek!


aci buh gambar ni na??..hahaha semoga terus BFF YER!
 


P/S: KAMI SENTIASA ADE DEKAT DENGAN ANAK-ANAK...SENTIASA BERINGAT...SEMOGA ALLAH SWT SENTIASA LINDUNGI KAMI DIBAWAH RAHMATNYA....SEMOGA PERSAHABATAN KAMI KEKAL ABAI....

5 comments:

mamaRIFQY said...

bestttttttttttt ! lenkalii leh g lagi sue!

Nad MamaZN said...

Moga persahabatan kekal berpanjangan...

intanfirdaus247 said...

lama dah x pi pantai, tgk air laut..bestnya ..rasa tenang je

nazeef nazeem said...

cantikla pantai ni..bersih..tgk anak2 awak main air..bukan main lagi diorang ek... ;-)

IntaNBerliaN said...

wah bestnya... mggu dpn balik trg nak ajak anak2 g pantai gak la.. hihi

*saya ada anto msg kat fb :-)