Monday, March 11, 2013

cukup cukup sudah....sampai bila nak berhenti bertanya.....

ASSALAMUALAIKUM....

sudah lumrah........ ye belajar tinggi tinggi duk 'cerok' dapur...perhhhh ayat mcam nak ke baling masuk longkang....huhuhuu setakat ni xde lagi yang cakap macam tu kat sue...kalo ade redho ajew la kan....ramai yang cakap rugi xkerja sb dah masuk 'U'...membazir masa duit bla bla bla.....harapkan duit suami la ape la.... kate kate orang yang memang xboleh nak dihalang....terguris mau x kan...kata kata orang yang tidak memahami...tapi bersyukur la wahai hati...SEBAB....sy dah terpilih untuk jadi SURI RUMAH....berkhidmat untuk suami dan anak anak dan berkesempatan jaga dan tolong mak dan ayah walaupun bukan dengan wang ringgit.....myhubbyla tempat tenangkan saya tiap kali isu ni keluar...kekadang orang yang terdekat pun buleh pertikai lagi sb xtgk kan keadaan mak yang dah uzur....

kata kata ni memberi semangat kembali kepada sue... 
.



semoga ALLAH SWT terus memberi kekuatan pada diri hamba yg teramat lemah ini..... doakan saya kawan-kawan...

5 comments:

Nad MamaZN said...

Sabar byk2 sue...
Kite pun selalu kene apa yg sue kene tu
Sampaikan dah lali kot
Tgk anak2 trus hati sejuk

nazeef nazeem said...

salam..siapalah yang boleh kata macam tu..terus terang, saya cemburu lihat rakan2 yang jadi surirumah tangga tau... follow me back ya

mamaRIFQY said...

standard la sue..mulut orang mcm tu lerrrrrr..

intanfirdaus247 said...

biarlah su..yg penting nawaitu kita ikhlas...kan kan..hehe

IntaNBerliaN said...

saya pernah rasa mcm sue... kdg bkn org lain pun kata, kaum kerabat kita jugak