Friday, March 8, 2013

safiya 1 tahun sudah..........

ASSALAMUALAIKUM....

walaupun dah lambat....xpe nak wish jugak kat sini....
SEMOGA SAFIYA MEMBESAR DENGAN SIHAT SEMPURNA...
MENJADIK ANAK YANG SOLEHAH....
rasa macam baru semalam jek lahirkan safiya...perkembangan terkini
berjalan....dah boleh berjalan tapi dengan syarat ade orang tolong die nak berdiri dan duduk...pelik x??? nak tau sebab ape kan...sebab safiya xmerangkak hihihi...selepas meniarap...menjulurkan...pastu duduk pun xbrape nak stabil...die lak duk blajar nak jalan bila kite dirikan....lpas dah bertatih tu baru la duduknya stabil huhuhu...jalan pun lesen L lagik la....tergolek tu ade ajew...
makan....suka makan tapi akan makan banyak bila bersama dengan abang akif....kalo masa makan kita bagi ade la dua tiga sudu makannya...tapi bila akif makan, yang tu la die nak....nasi+telur hancur2 tu name makan akif la hihihi...wajibla setiap hari.... 

bercakap... yg pasti umi xboleh lagik...abah abang tu selalu la kan... yg selalu sangat NAK... tu la...kalo g pasar tgk makanan...pantas sebut  NAK... ade ajew makcik2 hulur kuih kat die...murah rezeki makcik tu nanti ;)
aktif...boleh tahan jugak.... kaki mulut tangan serentak huhuhuhu...rentak abang jugakla setakat ni....



4 comments:

intanfirdaus247 said...

happy belated birthday si cilik Safiya...semoga menjadi anak yang solehah..ameen

Imaan09 said...

ala chomelll...

Lily@MamaZaraZareef said...

cntek sgt gmbr tu..amik sendiri ke wt fotoshoot..:-)

nurbijen said...

Happy birthday safiya... tomey nyer :)