Tuesday, May 14, 2013

anak-anak semakin hari semakin pandai semakin cerdik....

 
ASSALAMUALAIKUM....
 
 
SUJUD SYUKUR.....ketabahan kesabaran hati ini sentiasa diuji dengan kehendak anak-anak....
 
 
AKIF....sejak ke sekolah ade saje cerite lagu zikir dan macam-macam xdan sampai rumah dah mula bercerite...xkurang jugak bila pergi ambik mulut berdarah  sb jatuh main lompat-lompat...kire dah masuk geng la ni...tapi masih pemalu nkmasuk kelas sendiri...umi kena iring sampai la ke kerusi duduk..dah berani mencuba makan makanan yang pedas  kategori kanak-kanak...semakin pandai request nak makan ape mintak itu dan ini pengaruh kawan kat skolah...pandai layan adik...xkurang jugak bergaduh berebut kekadang kalah dgn adik....sgt aktif tgk kartun sampai org lain xleh tgk cerite selain dari die tido sgt haru biru kiki sabor ajewlah...terbaru kaki kena ekszos motor errrrr dah berparut kat betis! tu la naik dgn kazen tragedi hari mengundi!....sekian hal akif
 
 
SAFIYA....sedang bijak meniru aksi segala gaya tunjuk ajar sesiapa sahaja terutama AKIF!...tingkah laku banyak domain akif...sgt suka merajuk....sedang pulih sihat dari JINTUNGAN...berparut jugekssssss...aishhhhh....gigi atas 4 bawah 2 geraham baru nampak skit...sgt syg kasut die pantang nampak xleh pkai pegang pon jadik....habit yg sgt umi xsuka MENGUTIP! PANTANG JUMPA TERUS JILAT N MASUK MULUT N BERKAITAN AISHHHHH sabor ajer la....sgt lucu...sgt manja dengan ABAH!......
 
 
alahai anak....membesarkan kalian kenangan terindah dalam hidup umi.....maafkan umi jika terlalu garang dan tegas...walaupun umi penat umi blebe umi tetap buat jugak sb umi sgt syg ASET HIDUP... AMANAH ALLAH SWT....semoga umi terusmenjadi lebih baik untuk anak2 umi dan isteri abah jugak!
 


2 comments:

cplud miera said...

sweet entry. safiya dah beso la kaksue. cute!

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI