Friday, November 2, 2012

saya nak KURUS!




ASSALAMUALAIKUM.......

malam tadi xbleh tido sb pikir nk kurus...gilor x hihihi...sb ape sb dh mkn byk kan ns mlm td pastu nyesal huhuhu sape suh mkn byk ;)... pe'el xbrape nk cantik huhu time lapo mkn xberingat bila kenyang baru la nk mikir panjang huhuhu....bila pkai suo nk brape nk... baru la pikir nk kurus...ade x org mcm sy??? sila ketuk kepale ok!

 sokmo kna psiko dgn en.hubby...kate sy GEMUKSSSSS.... xsuka xsuka dan xsuka...ayat penyedap hati sendiri...sy mkan banyak sb perlu tenaga yg banyak huhuhu aci????.

macamane nk diet??...kalo x makan...sy akan pening sb perut lapor....akan hilang pening bila makan kenyang2 hihihi .... bila dh makan...ade lak yg offer nk burger x??? huhuhu.....dr umah mak ke umah MIL lbh kurang 15-20 min kekdg bleh lapar jugak n terima jugak offer burger tu ;)... bila xterima mcm nk jer mik yg org lain hihihi susah betul nk kawal nafsu mkn ni.....salah siapa  diri sendiri kan!... 

dh carik byk tips...tunggu amal ke idak ni......huhuhu



p/s: mood boring...ank2 semua tido cuaca yg mendung...berkurung la  ptg arini....

6 comments:

mamaRIFQY said...

sue..meh beli lotion fellinaaaaa!! kompommmmm ilang lemakk

aimaniman said...

alahai.. tu tanda hati senang.. selagi hubby suka x pa.. montel kan cun apa?

Myra Jay said...

Sama la kita kat mulut cakap nak DIET, tapi nak kurus ni bukan senang yang penting kena komitmen tinggi ;D

QasehnyaRania said...

hihui..semoga berjaya kak
cer try minum susu SDII...
suami saya penah minum..penurunan nya cepat juga la.;D

beli dari pengedar tau :D

IntaNBerliaN said...

hihii.. nak diet ni sbnanrnya nak kne tgk diri kita tu.. kita kne beto2 nekad baru menjadi.. xleh tergugat.. :-)

cam saya ni plak nak naikkan berat... 3 ari yg lps timbang dah 50kg.. adehh.. ada peluang nak jd cam tiang letrik lg lah sy ni jwbnya... hahah

Nora Karim said...

ala.. sue tak gemuk la... comei jek tgk.. hihihi apa pun semangat kena kuat.. bukan saja kawal pemakanan.. tapi kena juga exercise.... masalah kita sama... huhuhu