Saturday, November 17, 2012

IQRA'......

ASSALAMUALAIKUM...

alhamdulillah SYUKUR sgt2.......hari ini hari kedua akif mula mengaji dgn sue....seusia 3 tahun bagi sue mungkin xterlambat untuk mengajar ank mengaji....tahap kesabaran yg tertinggi la nak ngajar akif yg aktif ni kan....mudah mengenal dan mengingat....tapi mmg kena ikot mood die...
IQRA'  abh akif dh beli minggu lepas....yg nk dijadikan kisah nyer....sue dh daftar kan akif kat TABIKA KEMAS depan rumah ni untuk tahun depan di usia 4 tahun...masa daftar hari tu cikgu ade cakap ade kelas mengaji kat tabika masa cuti sekolah....so boleh la hantar akif jinak jinak merpati kan dgn kawasan sekolah....
AKIF... mmg sgt teruja la kan bila pergi sekolah sebab ape??? banyak mainan katanyer...hadoila....tu normal la kan....ari selasa lepas sue dh hantar akif mengaji...tapi ber'drama' la kami depan ustazah.....cara jalan nk pergi sekolah dh bagus....boleh plak depan ustazah tiba tiba jadi kelu!...dh puas pujuk pujuk x bc jugak last bangun ambik mainan...ape nk cakap???..dh puas pujuk xmenjadik jugak...ustazah pun cakap xpela  minggu depan lak ye AKIF... boleh lak die jawab...akif nk sekolah jauh nk g dengan ABOH!...huhuhu...haru betol....minggu depan nk cuba hantar lagik harap harap ok la kan... kalo berdrama lagik la....

p/s: doa kan saya yer....xbleh nk upload gambar huhu maklumlah tumpang pc org ;)

4 comments:

Masya said...

samelah anak sy pun.. nak sekolah sebab ade mainan jer... soh membaca terkelu.. terkedu..

Myra Jay said...

Hheee, itula budak2 kan, takpe pelan2 insyaAllah boleh nya Akif tu :D

Nad @ MamaZN said...

budak2 mmg gitu la kan..
insya-Allah mggu dpn ni akif dah ok

IntaNBerliaN said...

hihii xpa, nanti2 akif oklah tu :-)