Thursday, June 14, 2012

ni la keje saya !

assalamualaikum....

mcm bese soalan yg same.....mau letih kawe nk jwb! tu yg sonang jwb xkeje duk umah jg ank....tiap kali balik kg or jumpa sape2 yg dh lame xjumpa...pasti ty keje kan....mmg letih la....bl jwb xkeje ade la jwn rugi blajar tinggi2...bila jwb berniaga kedai runcit...mcm terkejut beruk  pon ado.....ape yg ruginyer jg ank duk umah kan???...dr hantar kat org ntah mcm mane di jg pon xtau yg elok alhamdulillah...mesti penat kan mencari yg terbaik.....myhubby pon xbising yg lain lak duk menyibuk!....bukan nk marah pon yg jdik marah tu ade jer yg xkena dgn jwpan dan idea di beri...seolah2 aku ni membebankan sebelah pihak....kononnyer bila masuk 'u'.... wajib la kan 'makan gaji'...sempitnyer pemikiran...YA ALLAH...sabo ajer lah...yg 'makan gaji' pon nk berniagakan....malas nk bercerita panajang yg org suka berfikiran sempit!

YANG PASTI...kedai sy semakin hari rezeki yg ALLAH swt bg DAPAT MEMBANTU KAMI SEKELUARGA....xde nye beban myhubby....

 ni la kedai kecik sy...alahamdulillah rezeki dari sini dapat  meringan kan beban myhubby...xdenye 100% bergantung pada die pun kan....




p/s: tq myhubby sb snap gambor walo xsempat restock brg yg kurang...

3 comments:

Cinta Misteri said...

Bestnye ada kedai sndiri. CiM berangan nk buka stationary & book store.

*pedulikan apa org kata, duk umah pun keje jg, ibadah yg dtuntut lg.

[duk umah lg penat sbnrnya]

umie mia said...

sy pun kalo bleh nak duk rumah meniaga jadi tak payah makan gaji.. bleh tumpukan pada keluarga.. sy dalam perancangan nak berniaga satu hari nnti ^_^

Imaan09 said...

yang penting HALAL sue.. y lain tu, biar je org nk kata apa