Monday, February 20, 2012

baru balik check-up!

ASSALAMUALAIKUM....


dgn mood yg agak malas! boleh ke kate gtu saat akhir mcm ni.......baru balik dari check-up klinik desa.......baby mmg dh sgt2 kat bwh tp bby xnk kuo lagik kan nk buat mcmne.....yg seangkatan semua dh bersalin 2 org kawan due akhir bulan n awal mac dh pon bersalin wife mycousin pon dh jugak! tinggal diri ni ajek....bila org ty mau aku xtensen kan.....tu bukan kejaan sy la makcik2 kakak2 semua....bagi sy ALLAH SWT dh tetapkan semua......ESOK kna jumpa doktor lak mik surat utk refer ke HSNZ kalo xbersalin dlm 5 hari ni CONFIRM warded 25hb n INDUCE!....Pengalaman same KE???...

YA ALLAH...PERMUDAHKAN LAH SEGALA URUSAN UTUK KIAN KALI INI......AMIN AMIN....

4 comments:

umie mia said...

rasanya pertanyaan orang bile nak bersalin tak setensen orang bertanya dah ada ke belum ataupun bila nak nambah ^_^ nak bersalin jgn tensen2 kena lapangkan minda dan hati hehe semoga selamat bersalin dan moga dipermudahkan.. sy dulu 2 hari lewat terus gi induce kat swasta sbb taknak tunggu sampai 7 hari.. jgn risau induce ok je ^_^

fieda said...

adoi...runsing kan selagi takder tanda2 ni..apatah lagi kalau nk kena induce..sakit kan..

LYAfrina said...

lya doakan agr dipermudahkan segalanya su.. dh x lama tu..nnti jgn lupa share pic newborn baby yer.. x sabar nk tgk

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

bini opismate sy pun overdue nih..
susah ati toklaki die..
baby sedap dop dlm lg kot.. hehehehhe

semoga dipermudahkan OlehNya..