Friday, June 3, 2011

pangkoh kedai tuuuu!

salah sape salah diri sendiri ke org tu.......alkisahnyer semalam lpas pergi  bli brg2 kdai niat nk potong rambut......alang2 akif tido kat umah snang la kan....niat nk cepat pergi la kedai org melayu sebangsa niat nk tolongla kan kdai baru bukak....biasa2 sue pergi kedai aunty grace tp lambat la sb rmai org sb dh xtahan sgt dgn rambut redah ajew la......masuk2 ajer ade budak ty mcm lepasan SPM gtu la...kak nk potong cam ner? aku jwb la mcm biasa aku jwn dgn aunty grace tu....'layer pendek xmo ikat'....dgn muka confius die lak ty 'aku cam ner tu kak xley nk bayang la'! mak ai dlm hati aku dh terdetik abis la aku kali ni......xkan nk keluar kan dh ready2 dh....dgn benkek nyer aku jwn 'ikot la dik jgn napok mcm laki sgt dh!'...abisssssssss! aku mmg xpuas ati dlm ati trus pangkoh....kalo mcm ni baik suh mak aku jer...abis la kna dgn encik suami...skill pon xsame la mcm kdai aunty grace tu....ni kali ke2 aku kna kdai org melayu bkn nk kate la tp hakikat nasib la jnis pkai tdung kan kalo x nt org kan bertukor mane suami n isteri hahaha......balik umah kna lagik la...'pendek ngat la honey'! br xduk diam la aku ni.....wait balik umh mymil lak apelak dikatenyer bab2 camni suke ajer membei komen hehehehe...



2 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ekeke, kat ane tu?
kite baru ni pn kerat gop rambut, kabo nk layer paras bahu tp leh ikat sket jd doh sbb geli rambut duk jutta tekkok.. ;p, taw dop wappe skali ngan cuci rambut.. murah gile, rm13 je.. konpius kite siap ty skali agi:"skali ngan cuci ke kak?".. hoo.. ye kate, murah sgt2 tp kat opis kite, ajil nung!

mama rifQy said...

hahhahahhahaaaaaaa

mane lak kedai nie su wehh..hehhehe

eh eh..semek..ce mung ubah gok telisan ni..merangkak aku nak bace..ssh nak bace..heehhehe