Friday, May 18, 2012

KENAPA NI...TELENG SOKMO!?!?

ASSALAMUALAIKUM....

NUR SAFIYA IRDINA.....cian baby umi ni ade yg kate gtu kan.....tapi ni la realiti.....sue mmg tau...tapibudak kecik lagik leher pon xtegak lagik.....bl jumpa je mesti ckp  mcm tu...aishhhhhhhh mengecil jugak la hati ni kan nk menjawab xtermampu.....ade yg ckp sb menyusu sambil mengiring betol ke??? sue mmg xtau....mak ckp org dulu2 suh mandikan dgn gayung tapi la ni mane mau cari kan.....sape2 ade ley tolong x? ade yg ckp sb menyusu sebelah saje....realiti mmg sebelah la kekdg je bg kiri...geram gak la...tapi umi tetap sy baby !


nk kena ni sape yg ngate sy!


hehehe xde la ni skill sy nk isap jari ;)
 

4 comments:

IntaNBerliaN said...

sy pun xtau nape..

ieda said...

ekekekek biasa tuu ..
dah besar sikit dia akan jadi ok ..
hurmm comelnyaaa
geram tgk
tembam betul pipi tuu ! .. ;))

Masya said...

kenapa yer??saya pun xtau mcm mane nak buat...

SumeSakan said...

rasanya anak saya pun dulu cam ni gak...suka kalih sebelah je...tp sekang dah ok dah...awak jangan risau k..insyaallah x de teleng lah...