Monday, August 8, 2011

kuih tradisi famili kami.....APAM DEWA.........

SALAM RAMADHAN.....
arini sue off cooking....dr semlm lg....bkn bli yer....mak n kak ipar yg masak huhuhu bestnyer ley rileks duk dlm kedai huhuhu......berbalik pd tajuk....dlm cbuk2 duk buat kuih tiram sempat lg buat apam tradisi ni....pernah mkn x,,,xpun panggil name lain........tetiba teringin nk mkn....mak pon buat la huhuhu bestnyer pregnant ni kan....byk hal yg x dihampakan....dgn semangat kuarkan mixer yg dh berkurun lame xguna.....nasib elok jer...kalo nk tau apam ni la juadah kami adik beradik kalo ade majlis pe2 kar skolah ataupun majlis kat kelas agama.......mak kami buat apam ni sokmo....sampai kan kami dh tau dh pe nk bw kalo majlis hujung tahun huhuhuhu...bl dh hampir puluh tahun xmkn apam ni sedap nye nikmat nyer huhuhu

* APAM DEWA*

*sedap2 gebu2*

4 comments:

cik dah faridah said...

sedap tu...apam dewa ni cicah nyor tak?

byk sgt ekpong apam lening

tiefazatie said...

cam pernah jumpa nie..hee

tq sis..sudi komen n3 ifa tue..=)

sue a.k.a umi akif said...

cikdah: apam ni xcicah nyor dh sb die manis2 dh ;)
ifa ; ;)

DoodleLicious said...

hati pun menggebu-gebu tengok apam gebu nie

Kalau nak doodle free, datang lah sini ^-^