Tuesday, March 29, 2011

gemuk?aku confius!!!

last week  umi n abah akif pergi ke kuantan...saje jenjalan bli brg skit....akif? sure la xbw....tinggal kat mymil....kalo bw susah skit nkbli barang...bli brg skit jew bkn shopping sakan hehehe....berbalik pd tajuk....mmg terasa badan ni dh semakin mengembang...mkn ajew kerjanyer...mkn nasi lak tu byk hehehe....mlm pon mkn lg...ms pergi kuantan aritu my hubby tegur 'honey gemuk nyer sapa panjang muka'...wah! terkedu aku...ms tu br kuo toilet hubby duk tggu n tgk umi dr jauh....adoila...mmg susah die nk komplen ape2 tp bl komplen mmg direct....aku pon dgn slamber jwb ler...'yeke rs mcm biasaa jer' hahaha cover lain....
semalam pergi kat mydin mall nampk je timbang berat tu trus naik duit syiling dh bw siap2 hehee...ajaib! berat aku x berubah 54.3kg....xpercaya,,,dgn selamba mymom ckp kalo 'x percaya anggap je mesin tu rosak!' ...sgt confius....bulan lps ms pergi timbang akif pon berat sy spon 54kg+++.....mcm mane ni....


gambar ni ms blajar kat kustem purata berat dr zaman skolah 50-51kg
*seronok giler ms ni heheheh*
bl dh kawen +pregnant kan akif mula mengembang
b4 bersalin berat 62kg...lpas bersalin - arini 54kg+++
mmg x percaya sb sluo jean ketattttttttt!
mampukah kembali mcm dulu2???



3 comments:

Amy Syaquena said...

Ajaib sungguh..bestnya amy yang nak berisi ni x dapat2 huhu~

LiErOSe~QiEmi said...

mampu... cube pregnant lagi sekali pastu pantang makan sumer & amalkan selalu, sure kembali langsing hihihih...

ni, nak bagi tambah kelab ibu mengandung tahun 2011 ni hahaah..

zaza love zuki said...

sue...gemuk emnde yer tu buase jer..hhahaha..zam ni lg mgembang...aduiii xtau nak bt cm ner g....berat badan mlampau gak.lau kt jmper mesti tkejut gila.