Tuesday, January 25, 2011

salah ke ape yg aku buat...

YA ALLLAH....bg la kekuatan kat hamba mu ini....ari2 ade je yg ati ni tersentuh ...telinga ni mendgr yg kurang menyenang....salah ke blajar sampai 'U' kerja mcm aku skrg ni....tiap kali kali hal ni timbul aku pasti sedih...mlm ni aku nk tulis gak kat cni...sb aku rase tertekan sgt...org yg duk ngate kat aku tu xtau ape niat aku yg sbnar...sdap mulut ckp...janji aku dpt duit yg halal n mohon berkat drpd ALLAH s.w.t...tiap2 hari aku ty kat suami...salah ke,beban ke ape yg aku buat skrg ni pd dia...my hubby ckp...jln yg terbaik yg aku pilih...dpt...ni yg die nk....aku dpt jg ank sdri.mkn minum die....dan aku ade idea cr duit sdri....jwpn yg ckup2 sejuk kan hati.... ;).

2 comments:

♥ Princess ♥ said...

sabar...mulut org memang xleh tutup...

umie akif said...

tu la...hilang gak respect kat org yg berkate cam tu ....